Kunčice

V zimním období výborný lyžařský areál s vleky a sjezdovkami, mírnější pro malé a začátečníky (Hájovna). Prudší a delší (Triangl) a (H 130) pro lyžaře, místo pro skoky, Snowtubing a lyžařská škola. Na sjezdovkách bufety i s teplým občerstvením, WC, ohřívárny. Bezplatné parkování na 3 parkovištích.

Lyžařský areál Skitech Kunčice : www.skikuncice.cz
Kunčická hospoda : www.mu-staremesto.cz/o/kuncicka-hospoda-stare-mesto-kuncice
Chata U Profesora : www.staromestsko.cz/ubytovani-profesor.html

Chata Paprsek

Výstup na Paprsek patří k nenáročným tůrám, pěším a cyklistickým. Vydejte se silnicí nahoru, podél Kunčického potoka, až k Medvědí boudě (rozcestí cca 6 km), zde je možno pokračovat dále po silnici (cyklo 2,5 km), nebo odbočit v pravo po červené lesní cestou na rozcestí u Růžové Boudy a dále na Paprsek (cesta je sjízdná i na horském kole 2,2 km). Paprsek je křižovatkou významných turistických tras, do Petříkova, Ramzové a  Branné.
Na chatě Paprsek je celoročně otevřená restaurace. Kolem Paprsku jsou v zimě udržovány bežecké okruhy a samozřejmě lyžařské vleky 1000 m a 500 m. Od  roku 2011 nově sedačková lanovka. Přístup autem je přijatelnější přes Staré Město směr Malé Vrbno, Olšanku a dále až na konečnou, kde je parkoviště přímo u dolní stanice vleku!!!

Chata Paprsek : www.paprsek.net

Chata Návrší

Chata Návrší je východiskem na Králický Sněžník, na chatě je celoročně otevřená restaurace. V případě zimní sezóny je zde otevřena sjezdovka až k chatě Návrší. Od chaty v Kunčicích je Návrší cca 6,5 km pěšky, ale dá se jet autem do Stříbrnic na konečnou a pak cca 2 km pěšky kolem potoka, nebo cca 4 km po asfaltové cestě!

Chata Návrší : www.navrsi.cz

Kralický Sněžník

Králický Sněžník je třetí nejvyšší horský masiv v České republice 1380 m.n.m. Název Sněžník dostala hora podle sněhu, který pokrývá její vrchol v průměru osm měsíců v roce. Tradiční výstupová trasa vede ze Stříbrnic po žluté k chatě Návrší cca 2 km a dále pak k Adelininu pramenu cca 1,5 km, pak přes sedlo Stříbrnická 1212 m.n.m. cca 2 km, až na Kralický Sněžník 1423 m.n.m. posledních 2,5 km!

Lyžování v Polsku - středisko Czarna Gora

Tento lyžařský areál je vzdálen cca 35 km směrem na Novou Seninku a dale pak na Kladskou Bránu - hraniční přechod do Polska. Lyžařské středisko nabízí nejen velmi kvalitní lyžařský zážitek, ale take dobrou hospůdku přímo u vleku, kde se dá velmi dobře posedět a doplnit energii!